czwartek, 16 grudnia 2021

Ptysia

 Nie było mnie 3 lata. Blog zasługuje na małą aktualizację a kto wie może i na powrót do regularnych postów?



Tego lata udało mi się spełnić plan hodowlany - doczekaliśmy się miotu po Coffee i Zeppie. Po świecie stąpa teraz trójka czekoladowych dzieci z tego skojarzenia - Tesla, Leon i Ptysia.

Marzenia o wyhodowaniu psa dla siebie pojawiały się u mnie od dawna mimo, iż nie chciałam trzeciego psa (nawet mam o tym nieopublikowany post) serce przekonało rozum i dziewczynka została z nami.

Trzy psy to wyzwanie. Na pewno strefa komfortu do której byłam przyzwyczajona (psy sztuk 2) odeszła w niepamięć. Jeśli ktoś mnie zapyta czy żałuję? Nie. Ptysia jest bardzo śmiesznym tworem, ciekawie łączy cechy dwóch moich psów - żarłoczna i przytulaśna jak Salsa oraz skoczna pracusia jak Coffee. Niestety rozumu nie odziedziczyła ani po ojcu, ani po matce, ani nawet po ciotce dzięki czemu potrafi często przyprawiać o zawał czy np. sikać do góry. 

Niżej przedstawiam Wam Ptysie-Krysie czyli:
SŁODKA PTYSIA Złoto z Pnioków






 

2 komentarze:

  1. Mam naszieję, że kiedyś na blogu pojawią się nowe posty? Pozdrowienia od https://royalmaltipoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam milosnikow czworonogow i naszych najlepszych przyjacieli. Zapraszam na moja nowa strone i zachecam do wrzucania zdjec waszych pupili pochwalili. Strona ma na celu zebrac ludzi, mozna w galeri swoim psem sie pochwalic, glowny zamiar jest taki ze chce wprowadzic zrzutki naschroniska z calej polski lub na pomoc zebrac poeniazki na leczenie ciezko chorych przyjaciol, zapraszam http://psiprzyjaciel.j.pl z czasem beda tez konkursy itp, mozecie wrzucac tez filmiki z zabaw lub tutoriale w odpowoedniej zakladce, serdecznie zapraszam. http://psiprzyjaciel.j.pl , chce zebrac jak najwieksza ilosc milosnikow zwierzat.

    OdpowiedzUsuń