piątek, 1 kwietnia 2016

Góry, sztuczki i wycieczka! :D

We wtorek mogłam się cieszyć wolnym więc wraz z moją mamą wybrałyśmy się w góry.
 


 Błatnia - Szyndzielnia
 
Błatnia - cudna, sucho i ciepło! Zaczynamy iść w stronę Szyndzielni -  a kuku śnieg! I to ile!
Ostatnio szłam tą trasą 23 grudnia '15 i śniegu ani kawałeczka, a teraz? Po kolana :P
No pech, trzeba iść a pies w niebie, może się cieszyć puchem (nie przejmowała się tym, że zapada się po brzuch przy każdym kroku :D )
 
Na Błatniej udało mi się nagrać filmik :) KLIK

Zdjęcia:



 

3 komentarze:

  1. Ale świetnie! Mój nie był jeszcze w górach, liczę na to że w końcu taka wycieczka się uda. Chociaż wiadomo, najlepiej byłoby tam mieszkać :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypad z psem w góry, to coś o czym marzę. Może kiedyś nam się uda wyruszyć :D
    Pozdrawiamy, Biscuit Life | Zapraszamy na konkurs KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśmy także byli w górach, ale w wakacje. Mocno wróciliśmy zadowoleni, super wypad !

    OdpowiedzUsuń