czwartek, 1 września 2016

LATO 2016 W SALCENTER!

Czas luzu dobiegł końca, znów wracamy do szarej rzeczywistości...
 
 
Te lato zaliczę do udanych. Wiele treningów, wiele spacerów i wiele nauki.
Odkryłam że na prawde można każdego psa nauczyć wszystkiego i nawet by wykonywał to z radością!
Doskonaliłyśmy lądowanie przy fri Sal nie spada już jak kłoda i zaczyna się ładnie składać oraz lądować lekko na 4 łapeczki <3
Coffee nauczyła się pare sztuczek i doskonalimy przywołanie i domowe komendy oraz uwarunkowałam zwrót 'źle' gdy przesadza :P
Mase czasu spędziłyśmy w towarzystwie Anki i Julki oraz ich cudnego beagla Kory
(właśnie dzięki nim nagrałam ten filmik i porobiły nam fajne zdjęcia :D)
By Ania 
By Ania

Tu moje zdjęcie które zrobiłam kradnąc Ani aparat :D
Na koniec pozostawiam Was z filmikiem na który czekałam od początku wakacji.
Jest moim zdaniem najlepszym filmikiem jaki zrobiłam (hihi na może to dlatego że miałam tyle filmików? ;D)

4 komentarze:

  1. Nieźle wam poszło ! :D U nas te wakacje takie se :/
    Pozdrawiamy i zapraszamy ! :)
    jump-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co fajnie, niestety szybko się kończy. Boże jak ona urosła, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Foty są piękne <3 Boże jaka ona już wielka!

    Zapraszamy na nowy post
    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń