czwartek, 2 lutego 2017

Czasem zobacz źle co robisz...

Mój piesek nie chce pracować. Wezmę borderka by pracował bo one zawsze pracują!
 Hih można to bardzo łatwo zepsuć...
 
 
 
Bardzo dawno mnie nie było. W treningach z Salsą miałam 2 miesiące przerwy co zaskutkowalo brakiem motywacji.

Czarna jest moim drugim ale pierwszym psem. Czemu? Bo Bonita choć była od zawsze ze mną to wychowali ją rodzice. Ja nauczyłam ją może 1 sztuczki? :P
Początki zwaliłam kompletnie! Nie doceniałam Salsy i nasze sesje były za długie co skutkowało tym, iż zaczęła mniej lubić treningi.
Później koniec lata 2015 moje długie wysiłki do powrotu motywacji. Następnie pierwsze seminaria i motywacje miałyśmy cuuudoooownąąąąąą!!!! <3

W treningach z Salsą miałam 2 miesiące przerwy co zaskutkowalo brakiem motywacji.
 

Nagrałam sobie filmik tego co zaczęłyśmy robić tydzień temu i szczerze powiem przerazilam sie! Pies nie ma mięśni i kondycji co skutkuje słabym skokami ale to JA rozwalam jej motywację. I myślę ze jest to powszechne wśród psiarzy.
Nagralam cały trening który miałam zaplanowany i zauważyłam dużo rzeczy o  które wypominałam trochę innym :P Były to PODSTAWOWE błędy!!! A wiec mam plany na następne kroki do motywacji!
  1.  Po następnym tygodniu Salsa zapominać o dyskach. Odkładamy je na miesiąc. Zero szarpanina rzucania z nia.
  2.  Przez ten czas ja zadbamy o moje rzuty. Będę je ćwiczyć by po miesiącu je choć trochę poprawić!
  3.  Zamiast dyskami pracować będziemy na szarpakach - polarkowych, futrzanych ale tez jakichś twardszych. Popracujemy nad tym co robię na fri z nią.
  4.  Jadę na seminarium! Postanowione i zgłoszenie wysłane.
  5.  Pracujemy nad mięśniami i kondycja
  6.  Moje treningi zacznę nagrywać by wylapywac błędy które robie.
  7.  Zmieniamy miejsca treningów! Choć ślężan kocham i wielbię muszę je na razie odpuścić i znaleźć inne miejsca które na jakiś czas zastąpią jego miejsce.
 
 
Myślę ze to dobry plan. Może i te rady przydadza sie innym.
Pozdrawiamy!
 
 

2 komentarze:

  1. Nagrywanie treningów, a następnie oglądanie filmów i ich dokładana analiza to jest w oógle świetny sposób na poprawienie swoich błędów, w każdym sporcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - bardzo pomaga w wychwyceniu popełnianych błędów, jeśli nie mamy osoby która by nam mogła powiedzieć co robimy źle, to właśnie najlepiej jest nagrać trening i później obejrzeć. Zauważyłam w ten sposób kilka moich błędów i przynajmniej wiem, czego już nie robić.

      Usuń