czwartek, 1 lutego 2018

Typy ludzi w internecie

Śmieszki heheszki
Poważne rozmowy
Kłótnie i pochwały
 

 

 
1. Ofiara
Najczęściej Janusz lub Grażyna, rzadziej Baśka czy Szpaner jednak może być nią każdy. Osoba ta dosięga hejtu zwykle wywołanego przez Mędrców.
 
2. Janusz
Właściciel owczarka niemieckiego, rzadziej TTB. Szerzy swoje racje i oczekuje szacunku na osiedlu dzięki zawieszonej na psie wielkiej kolczatce w której zmieściłyby się 3 psy. Nigdy się nie myli a jego pies nie może chodzić bez kolczatki bo tak ma. Niekiedy wrzuca zdjęcia na psie grupy gdzie staje się Ofiarą Mędrców i Obrońców zwierząt.
 
3. Grażyna
Właścicielka jorka bądź maltańczyka. Kocha pieski w różowych ubrankach. Gardzi dużymi psami a jej Rambo jest jorkiem miniaturką po czempionach. Nie wolno go szkolić a szczeka na wszystko bo tak ma. Często wrzuca zdjęcia Rambusia do internetu. Bycie Ofiarą ma we krwi.
 
4. Baśka
Ma podstawową wiedzę na temat psów. Zwykle posiada labradora z którym kilka razy była na szkoleniu. Zawsze sprząta po swoim psie. Rozróżnia dobre hodowle od pseudo. Raczej nie wypowiada się w internecie. Zostaje przy wrzucaniu fotek. Z czasem może przerodzić się w Obrońcę Zwierząt.
 
5. Mędrzec
Wie wszystko o wszystkim. Swoją wiedzę na temat psów zdobywał przez całe życie prenatalne. Nigdy się nie myli. Jest wszędzie. Nie wrzuca nigdy postów jednak nie przepuści żadnej burzy podczas której nigdy nie występuje samotnie. Po miniaturce profilowego potrafi prześwietlić człowieka a następnie używa odpowiednich pocisków w jego stronę.
 
6. Obrońca zwierząt
Jest jedyną osobą na świecie, która kocha psy. Posiada kilka uratowanych psów ze schroniska bądź znalezionych. Nie może pojąć dlaczego hodowla psów nie jest zakazana na świecie. Przecież kundel kocha mocniej! Na profilu jak i na grupach nie może powstrzymać się od krzyczenia ''NIE KUPUJ ADOPTUJ''. Zawsze atakuje hodowców i Januszy. W sumie to atakuje wszystkich posiadających psy.
 
7. Pseudostop
Jest najbardziej obeznanym człowiekiem na ziemi w sprawach hodowli psów. Nie może znieść zdjęć psów wyglądających jak dana rasa bez napisanego przydomka. Wszędzie pyta ''Z jakiej hodowli?!''. Jeśli w czasie 5 sekund właściciel psa nie odpowie znaczy to, że pies jest z pseudo i na pewno jego właściciel też takową działalność prowadzi. Zaczyna wtedy robić to do czego został stworzony, czyli wzywać admina i przy okazji wyzywać właściciela posta.
 
8. Szpaner
Właściciel bordera. Wiadomo, że wybrał tą rasę bo jest modna, łatwa i wszystko potrafi. Posiada najwyższej klasy aparat, którym robi swojemu głupiemu psu zdjęcia i wrzuca na swój profil. Robi wszystkie możliwe rzeczy z psem o których zawsze ma pojęcie Środowisko małe, wszyscy się znają i wszyscy są skąpi. W końcu mają border koli.
 
9. Dzieciak
Jest to niepełnoletne połączenie Szpanera i Mędrca. Występują wyjątki, które nie posiadają border koli jednak chcą i dążą do tego. Najwięksi stalkerzy internetu. Zawsze posiadają swoje stronki lub blogi bez których nie mogą żyć. Młode i głupie wszędzie się wtrąca
 
 
10. Biedak
Ma kundla.
 
UWAGA! Występują także różnorakie mixy wyżej wymienionych! Są groźne!
 
 
 
 

Jakim typem jesteś?

 
Post w celach humorystycznych! :)
 

11 komentarzy:

  1. Fajny post :D ja bym jeszcze w sumie dodała maniaków i fejmy bo tacy też są :D Ale najwięcej spotykam Grażynek😂👌

    OdpowiedzUsuń
  2. smutno mi

    jestem biedakiem


    a nie


    jestem jeszcze obrońcą zwierząt XXXXDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 mam póki co tylko rocznikowo, więc aktualnie jestem biedakiem dzieciakiem i w pewnym sensie obrońcą zwierząt, bo mój kundel jest znaleziony w lesie, aczkolwiek nie mam nic do hodowli, a mój kolejny pies będzie rasowy. ;D

    Gratuluję pomysłowości, post mi się spodobał, ale dodałbym jeszcze maniaków, którzy wiecznie narzekają na brak pieniędzy, a mimo to ciągle kupują swoim psom 8162819 markowych obróżek, piłeczek itp.

    Pozdrawiamy!
    kundelektezpotrafii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onie ahahaha, zapomniałam o maniakach! Wszystko zepsułam! :P

      Usuń
  4. Jestem połączeniem Janusza, Grażynki oraz dzieciaka, brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkałam ostatnio "Grażynę". Z chińskim grzywaczem. W kurteczce w panterkę. Boże Jedyny jak to "cudo" ujadało... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę że wróciłaś na bloga :D jestem biedakiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeszcze dzieciakiem, ale tylko w pewnej części, bo nie mam i nie będę mieć bordera xdd

      Usuń
    3. Hahahahaha, zobaczymy na ile wróciłam :P Możliwe że to był jednorazowy pomysł :/

      Usuń